- Polityka prywatności określa w jaki sposób Administrator danych osobowych (w odniesieniu do osób fizycznych) – i Jacek Olejarz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Kancelaria Adwokacka Legalden Jacek Olejarz ul. Piękna 49, 00-672 Warszawa NIP: 6692548839 REGON: 381074902 gromadzi, przechowuje i wykorzystuje informacje o Tobie, czyli odwiedzającym stronę/domeny Administratora.
- Chroniąc Twoje dane przestrzegamy ustawy o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO).
- Dokładamy wszelkich starań, aby jak najlepiej chronić Twoje dane, dlatego stosujemy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę danych osobowych. Stosujemy m.in.:
- a) Blokowanie ruchu via .htaccess; firewall;
- b) certyfikat SSL
- c) bieżący audyt strony i zabezpieczeń, bieżąca aktualizacja oprogramowania
- d) Administrator ma zawarte umowy powierzenia z podmiotami, którym powierza dane
- e) weryfikacja dostawców systemów informatycznych oraz operatorów płatności
- f) bieżąca aktualizacja dokumentów i procedur dotyczących ochrony danych osobowych
- g) Administrator dokonuje bieżącego backupu danych
- h) dostęp do danych posiadają tylko upoważnione do tego osoby
- Nie udostępniamy Twoich danych osobom, które nie są upoważnione do przetwarzania danych.
- Możesz skontaktować się z nami na adres e-mail biuro@legalden.pl ub na adres siedziby.
- Twoje dane osobowe, które podasz w czasie korzystania ze strony przetwarzamy zgodnie z zasadami określonymi w tej Polityce prywatności. Jest to możliwe:
- w czasie korzystania z formularza zgłoszeniowego/kontaktowego zamieszczonego na stronie www.legalden.pl
- w sytuacji, w której korzystające ze strony zdecydujesz się na przekazanie nam swoich danych osobowych np. udzielisz zgody na przesyłanie informacji handlowych i marketingowych w formie newslettera/wiadomości e-mail.
- w sytuacji, w jakiej zapisujesz się na nasz webinar
- Stosujemy zasadę minimalizacji przetwarzania danych osobowych, dlatego zbieramy tylko Twoje niezbędne dane, takie jak:
- a) imię i nazwisko
- b) adres mail
- c) numer telefonu
- d) adres IP (zbierany automatycznie)
- Możemy przetwarzać także inne dane osobowe, jeśli dobrowolnie je podasz w czasie korzystania ze strony.
- Przetwarzamy Twoje dane w następujących celach:
- a) wykonania naszych obowiązków prawnych (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
- b) wykonania działań marketingowych i promocyjnych, w sytuacji, kiedy wyrazisz zgodę na przesyłanie informacji handlowej i marketingowej lub wyrazisz zgodę na kontakt telefoniczny (na podstawie naszego interesu oraz w związku z wyrażoną przez Ciebie zgodą na przekazywanie informacji handlowej/marketingowej na podstawie ustawy o Prawie Komunikacji Elektronicznej)
- c) ochrony oraz dochodzenia roszczeń (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
- d) prowadzenia i obsługi strony internetowej (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w celach analitycznych oraz statystycznych, co pozwala na poprawę jakości funkcjonowania strony i weryfikację (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
- e) wykorzystanie plików cookie – (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. a i f RODO)
- f) organizacji Webinaru – podstawą prawną jest niezbędność przetwarzania danych w celu zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usługi Webinaru (art. 6 ust. 1. lit. b RODO)
- g) prowadzenia korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej:
- która umożliwi nam kontaktu z Tobą. Działania mogą polegać na wysłaniu wiadomości e-mail, na podstawie udzielonej zgody, która jest wyrażona Twoim dobrowolnym działaniem, np. wysłanie wiadomości przez formularz kontaktowy (podstawa prawna – art. 6 ust.1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a w przypadku wysyłania „danych wrażliwych”)
- przyjmowania pism/zgłoszeń/wniosków (np. skarg, reklamacji, innych wniosków)
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak w niektórych przypadka, w sytuacji niepodania danych osobowych nie będziemy mogli podjąć odpowiednich czynności lub świadczyć określonych usług. Dlatego, ważne, żebyś podał/podała dane, jeśli chcesz np. żebyśmy się z Tobą skontaktowali, chcesz otrzymać link na webinar, chcesz zapisać się na newsletter.
- Nie przekazujemy danych podmiotom trzecim, jeśli nie jest to konieczne do realizacji naszych zadań. W przypadku przekazania podmioty trzecie nie mają jednak prawa korzystać z danych osobowych w innych celach niż zostało to określone przez Administratora. Możemy także udostępnić Twoje dane podmiotom w ramach naszych obowiązków prawnych (np. urzędom, policji)
- Twoje dane mogą być przekazane do podmiotów trzecich, z którymi mamy zawarte umowy powierzenia danych w następujących sprawach:
- a) realizacji usługi niszczenia i archiwizacji dokumentacji,
- b) dostarczenie różnego rodzaju rozwiązań technologicznych i organizacyjnych zapewniających sprawne zarządzanie (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, dostawcom sprzętu, firmom kurierskim i pocztowym, podmioty obsługujące media społecznościowe, podmiotom zapewniającym usługi mailingowe – newsletter); podmiotom zapewniającym system CRM (np. Monday.com); platformom do realizacji webinarów – np. Clickmeeting.
- c) realizacji obsługi prawnej, ubezpieczeniowej, księgowej, audytorskiej, konsultingowej.
- d) realizacji innych usług IT, w szczególności zapewnienie serwera, dostępu do poczty elektronicznej.
- e) realizacji innych usług, jeśli wymagają tego okoliczności.
- Twoje dane, co do zasady, nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej, jednak sytuacja taka może mieć miejsc w związku z korzystaniem z rozwiązań chmurowych, oraz ze zlecaniem wykonania określonych usług/działań podmiotom mającym siedzibę poza EOG lub przetwarzającym dane poza EOG (dostawca oprogramowania/ narzędzia marketingowe/ portale społecznościowe). Dane osobowe mogą być przekazane do państw trzecich (państwa poza EOG) lub podmiotów w państwach trzecich, w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony danych, zastosowano w umowach z tymi podmiotami standardowe klauzule ochrony danych lub zastosowano odpowiednie inne zabezpieczenia, o których mowa w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
- Przechowujemy Twoje dane osobowe przez okres niezbędny do wypełnienia celu, w związku, z którym dane osobowe zostały przekazane oraz w celu archiwizacji prowadzonych spraw. Długość przetwarzania danych osobowych jest uzależniona od tego, w jakim dane są przetwarzane przykładowo możemy przechowywać dane osobowe do momentu przedawnienia ewentualny roszczeń (co do zasady termin 6 lat od momentu zaistnienia zdarzenia powodującego roszczenie) lub do momentu skutecznego cofnięcia zgody.
- Dane osobowe przekazane w celu otrzymywania informacji marketingowych i handlowych przechowujemy do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych osobowych udostępnionych w tym celu.
- Masz prawo do:
- a) dostępu do swoich danych osobowych,
- b) sprostowania swoich danych osobowych,
- c) usunięcia swoich danych osobowych,
- d) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
- e) złożenie sprzeciwu co do przetwarzania danych
- f) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez złożenie/przesłanie pisma na nasz adres lub adres e-mail: biuro@legalden.pl
- g) złożenia skargi związanej z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora Danych Osobowych do: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, https://uodo.gov.pl/pl/p/kontakt
- Nie podejmujemy decyzji wobec osób, których dotyczą dane w oparciu o zautomatyzowane przetwarzanie, w tym profilowanie.
- Polityka Prywatności ma zastosowanie wyłącznie do naszych stron internetowych. Na naszych stronach internetowych mogą znajdować się odnośniki do innych WWW, jednak nasza Polityka prywatności nie ma tam zastosowania. Zapoznaj się z polityką prywatności danej strony. Jeśli korzystasz z naszych webinarów, zapoznaj się także z Polityką prywatności znajdującej się na platformie, na której prowadzimy webinar.
- Nasza Polityka Prywatności Administratora nie może mieć zastosowania do zewnętrznych stron, dostawców płatności lub innych oprogramowań. Wybieramy jednak sprawdzonych dostawców usług, z których korzystamy.
Pliki Cookies
This Cookie Policy was last updated on 2025-10-27 and applies to citizens and legal permanent residents of the European Economic Area and Switzerland.
1. Introduction
Our website, https://legalden.pl/en (hereinafter: "the website") uses cookies and other related technologies (for convenience all technologies are referred to as "cookies"). Cookies are also placed by third parties we have engaged. In the document below we inform you about the use of cookies on our website.
2. What are cookies?
A cookie is a small simple file that is sent along with pages of this website and stored by your browser on the hard drive of your computer or another device. The information stored therein may be returned to our servers or to the servers of the relevant third parties during a subsequent visit.
3. What are scripts?
A script is a piece of program code that is used to make our website function properly and interactively. This code is executed on our server or on your device.
4. What is a web beacon?
A web beacon (or a pixel tag) is a small, invisible piece of text or image on a website that is used to monitor traffic on a website. In order to do this, various data about you is stored using web beacons.
5. Cookies
5.1 Technical or functional cookies
Some cookies ensure that certain parts of the website work properly and that your user preferences remain known. By placing functional cookies, we make it easier for you to visit our website. This way, you do not need to repeatedly enter the same information when visiting our website and, for example, the items remain in your shopping cart until you have paid. We may place these cookies without your consent.
5.2 Statistics cookies
We use statistics cookies to optimise the website experience for our users. With these statistics cookies we get insights in the usage of our website. We ask your permission to place statistics cookies.
5.3 Marketing/Tracking cookies
Marketing/Tracking cookies are cookies or any other form of local storage, used to create user profiles to display advertising or to track the user on this website or across several websites for similar marketing purposes.
5.4 Social media
On our website, we have included content from Instagram, Facebook and LinkedIn to promote web pages (e.g. “like”, “pin”) or share (e.g. “tweet”) on social networks like Instagram, Facebook and LinkedIn. This content is embedded with code derived from Instagram, Facebook and LinkedIn and places cookies. This content might store and process certain information for personalised advertising.
Please read the privacy statement of these social networks (which can change regularly) to read what they do with your (personal) data which they process using these cookies. The data that is retrieved is anonymised as much as possible. Instagram, Facebook and LinkedIn are located in the United States.
6. Placed cookies
7. Consent
When you visit our website for the first time, we will show you a pop-up with an explanation about cookies. As soon as you click on "Akceptuj", you consent to us using all cookies and plug-ins as described in the pop-up and this Cookie Policy. You can disable the use of cookies via your browser, but please note that our website may no longer work properly.
7.1 Manage your consent settings
8. Enabling/disabling and deleting cookies
You can use your internet browser to automatically or manually delete cookies. You can also specify that certain cookies may not be placed. Another option is to change the settings of your internet browser so that you receive a message each time a cookie is placed. For more information about these options, please refer to the instructions in the Help section of your browser.
Please note that our website may not work properly if all cookies are disabled. If you do delete the cookies in your browser, they will be placed again after your consent when you visit our website again.
9. Your rights with respect to personal data
You have the following rights with respect to your personal data:
- You have the right to know why your personal data is needed, what will happen to it, and how long it will be retained for.
- Right of access: You have the right to access your personal data that is known to us.
- Right to rectification: you have the right to supplement, correct, have deleted or blocked your personal data whenever you wish.
- If you give us your consent to process your data, you have the right to revoke that consent and to have your personal data deleted.
- Right to transfer your data: you have the right to request all your personal data from the controller and transfer it in its entirety to another controller.
- Right to object: you may object to the processing of your data. We comply with this, unless there are justified grounds for processing.
To exercise these rights, please contact us. Please refer to the contact details at the bottom of this Cookie Policy. If you have a complaint about how we handle your data, we would like to hear from you, but you also have the right to submit a complaint to the supervisory authority (the Data Protection Authority).
10. Contact details
For questions and/or comments about our Cookie Policy and this statement, please contact us by using the following contact details:
Kancelaria Adwokacka Legalden Jacek Olejarz
ul. Piękna 49, 00-672 Warszawa
Poland
Website: https://legalden.pl/en
Email: biuro@ex.comlegalden.pl
Phone number: +48533039813
This Cookie Policy was synchronised with cookiedatabase.org on 2025-10-28.
Postanowienia końcowe
- Zastrzegamy sobie możliwość zmiany Polityki Prywatności, w szczególności, gdy:
- dojdzie do zmiany obowiązujących przepisów, w szczególności w zakresie ochrony danych osobowych, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz regulujących prawa konsumentów wpływające na prawa i obowiązki Administratora lub prawa i obowiązki Użytkowników,
- dojdzie do rozwoju funkcjonalności lub usług podyktowanych postępem technologii internetowej, mających na celu zastosowanie lub wdrożeniem nowych rozwiązań technologicznych lub technicznych, które będą miały wpływ na zapisy określone Polityki Prywatności.
- Poinformujemy Cię o zmianie Polityki Prywatności poprzez umieszczenie informację na stronie internetowej w widocznym miejscu.
- Każda zmiana wymaga także umieszczenia w nowej wersji Polityki Prywatności daty od kiedy zmiany obowiązują.
- Aktualna wersja Polityki Prywatności obowiązuje od dnia 09 lutego 2025 r.