Ułatwienia dostępu

NGO

Obsługa prawna fundacji

Prowadzisz fundację? To oznacza między innymi, że musisz prowadzić księgowość i wysyłać wszystkie zmiany do Krajowego Rejestru Sądowego. Brzmi poważnie, prawda? Pomożemy Ci!
Obsługa prawna fundacji

Twoja Fundacja zmieniła adres? A może zmienił się skład zarządu? Każdą zmianę musisz wysłać do Krajowego Rejestru Sądowego. To nie tylko odpowiednie dokumenty (uchwały i oświadczenia), ale też formularze i wnioski w samym KRS.

Prowadzenie fundacji to także zarządzaniem danymi osobowymi np. członków zarządu, podopiecznych, darczyńców, wolontariuszy czy współpracowników i pracowników. Fundacja to współpraca z wolontariuszami. Musisz zadbać, aby była zgodna z obowiązującymi przepisami – musisz napisać regulamin wolontariatu, porozumienia, a także inne dokumenty w zależności od tego czym się zajmujesz.

Jeśli prowadzisz Fundację – spotkasz się ze skomplikowanymi problemami prawnymi, finansowymi i rachunkowymi. Podzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem.