Obsługa prawna fundacji
Twoja Fundacja zmieniła adres? A może zmienił się skład zarządu? Każdą zmianę musisz wysłać do Krajowego Rejestru Sądowego. To nie tylko odpowiednie dokumenty (uchwały i oświadczenia), ale też formularze i wnioski w samym KRS.
Prowadzenie fundacji to także zarządzaniem danymi osobowymi np. członków zarządu, podopiecznych, darczyńców, wolontariuszy czy współpracowników i pracowników. Fundacja to współpraca z wolontariuszami. Musisz zadbać, aby była zgodna z obowiązującymi przepisami – musisz napisać regulamin wolontariatu, porozumienia, a także inne dokumenty w zależności od tego czym się zajmujesz.
Jeśli prowadzisz Fundację – spotkasz się ze skomplikowanymi problemami prawnymi, finansowymi i rachunkowymi. Podzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem.
- Dostarczymy pełne wsparcie podczas procesu założenia fundacji.
- Sporządzimy umów, regulaminy i inne dokumenty związane z działalnością fundacji.
- Doradzimy w zakresie prawa pracy.
- Przygotujemy pełną dokumentację ochrony danych osobowych (RODO).
- Przygotujemy uchwały oraz procedowanie zmian w rejestrze.
- Skonsultujemy bieżące tematy prawne dotyczące codziennego funkcjonowania fundacji.
- Zapewniamy reprezentację w postępowaniach sądowych.
-
W razie potrzeby przeprowadzimy likwidację.