Czy łatwo pozyskać wsparcie biznesu angażując się w kryzys na granicy białoruskiej? Czy organizacji pozarządowej potrzebny jest dział new business? Czy ESG i wynikające z nich strategie Diversity & Inclusion rzeczywiście sprzyjają zacieśnianiu współprac? W kolejnym odcinku naszego podcastu przyglądamy się na przykładzie Fundacji Ocalenie, jak NGO może skutecznie i fair współpracować z biznesem.
Z odcinka dowiesz się:
- jak Fundacja Ocalenie zmieniła się w obliczu inwazji na Ukrainę i kryzysu na granicy polsko-białoruskiej, przez co budżet jej działań zwiększył się 10-krotnie,
- od czego zacząć budowanie partnerstw w NGO i jak je rozwijać na rzeczywistym przykładzie,
- jaka jest rola strategii i dlaczego organizacja powinna być zwinna,
- na czym oprzeć standardy partnerstwa z biznesem,
- jak przestać prosić tylko o pieniądze i zacząć włączać firmy w działania Twojej organizacji,
- czy w NGO potrzebny jest new business i account manager,
- w czym pomaga komunikacja wewnętrzna i zewnętrza,
- dlaczego spółka komercyjna NGO to dobry pomysł.
Rozmawia mec. Jacek Olejarz
Marianna Wartecka — dyrektorka partnerstw i rzecznictwa w Fundacji Ocalenie. Specjalistka ds. marketingu z 10-letniem doświadczeniem w tworzeniu dużych międzynarodowych kampanii dla klientów z sektora prywatnego, publicznego i organizacji pozarządowych oraz innowacyjnych wydarzeń B2B. Doświadczenie budowała dzięki planowaniu i realizacji strategii PR i komunikacyjnych, łącząc komunikację wewnętrzną, zarządzanie stronami internetowymi, e-mail marketing, content marketing i media społecznościowe, media relations i działania reklamowe.
Zobacz na YouTube:
Zobacz na Spotify: